Ayakashi Triangle
For years exorcist ninja Matsuri has fought against wicked spirits known as ayakashi, defending Japan and his close friend, Suzu. But a powerful cat spirit curses him by turning him into a woman. Will he be able to protect her and get his body back?
A pretty boy transfers into school and asks Suzu for help with an ayakashi, but things take a scary turn.