Back on the Record with Bob Costas
Episode tre inneholder et forhåndsinnspilt intervju med den ti ganger NBA-stjernen Carmelo Anthony, samt et intervju i studio med Rasheda Ali og filmskaperen Ken Burns.
I denne episoden blir det intervjuer med OL-medaljevinneren Lindsey Vonn og TV-legenden Al Michaels. Tidligere NFL-cornerback og TV-/radio-personlighet Domonique Foxworth og forfatter/skribent Howard Bryant blir med Bomani Jones i studio.