Baggage Battles
Miami
Tre team med "auksjonsspesialister" reiser til Miami International Airport for å by mot hverandre på mistet bagasje fra hele verden.
Hvert år mistes nesten en halv million kofferter på Londons flyplasser, og etter seks måneder blir de solgt til høystbydende.
Mark, Billy, Laurence og Sally er i en hangar i Indianapolis og skal overby hverandre og lokalbefolkningen for å få tilslag på bagasje, antikviteter og sportsminnesgjenstander.