I sitt splitter nye program tar Miljuschka deg med på en reise, denne gangen gjennom bakingens verden. Hun lager de deiligste retter, og selvfølgelig kan hun ikke utelate sin berømte ostekake. I hver episode viser hun hvor enkelt flere kreasjoner kan lages av én type deig. Du trenger ikke å være en mesterkonditor for å bake, og Miljuschka demonstrerer dette på sin egen rå og humoristiske måte.