Bombay My Beloved
Bombay My Beloved forteller om gangsteren Dara Kadris liv gjennom hans fars øyne, en tidligere politimann, Ismail Kadri. Denne sesongen ser vi hvordan Dara setter alt på spill, selv sin egen familie. Han blir en kaldblodig, fryktløs gangster som bruker sine evner ikke bare for å kjempe mot politiet og sine rivaler, men mot også sine egne demoner.
Ismail Kadri, en hedelig politimann og en hengiven familienamm, får i oppdrag å avdekke de kriminelle koblingene mellom gangsterne Haji og Pathan.
Ismails hederlighet er utfordret. Hjemme prøver han å oppdra Dara, og han havner i en krise som setter hans integritet og levebrød på spill.
Ismail kjemper for å få endene til å møtes for familien, men pengemangelen påvirker Daras syn på verden. Når Ismail blir presset til bristepunktet, strammer Haji grepet om ham.
Tolv år senere, året er 1977. Dara provoserer rivaler i Pathan-gjengen. Det blir fort personlig og utløser et blodig møte.
Når Dara prøver å styrte Haji-Pathan-Anna – de regjerende kongene I Bombays underverden - fører en rekke voldsomme hendelser til uventede allianser og en brutal bryllupsnatt.