Barbapapa
Utrolig populære både blant det yngre og eldre publikum siden 1970-tallet, er Barbapappa og Barbamamma oppmerksomme og ømme foreldre til sju viltre, men herlige barn: Barbabok, Barbaflink, Barbazoo, Barbagod, Barbafin, Barbalala og Barbasterk.
Gjengen er på ute havet, og leter etter andre som kan ha ankommet. Barbapappa forvandler seg til en luftputebåt slik at de gjennomføre raskere søk i vannet.