Berlin ER
Etter at privatlivet hennes faller i grus, overtar en ung lege, som søker en ny start, akutten på Berlins tøffeste og mest kaotiske sykehus. Hun møter motstand fra staben og et nedslitt system, og må samkjøre et egenrådig team for å redde liv.