Berlin Station
Daniel Miller er ny på CIAs Berlin-kontor og er på hemmelig oppdrag for å finne kilden til en lekkasje mens han slåss mot bedrag, farer og moralske kompromisser.
Frost, Robert og Valerie overvåker den mistenkelige aktiviteten til en såkalt reformert terrorist.
Hector prøver å finne en lekkasje, og Daniel jobber for å avkrefte opplysningene. Frost har problemer i ekteskapet.