Besos al aire
Pandemien begynner, og med den, historien om helsearbeiderne på Los Arcos-sykehuset i Madrid, og den til et lokalsamfunn av naboer som må takle de vanskelige aspektene ved viruset mens de forsøker å følge kursen for sitt normale liv på et sykehus, i et supermarked, og i hjemmene i lokalsamfunnet. De er alle svært forskjellige, men det er én ting som forener dem: Kjærlighet.
Vanskelighetene ved å takle pandemien og usikkerheten og frykten til slektningene av pasienter innlagt på sykehus, blir stadig vanskeligere for helsearbeiderne. Samtidig finner vi ut litt mer om livet til hver av karakterene våre: Hva de liker, hva de er redd for, deres interesser og mål. Noen vil takle fortiden sin, og andre fremtiden.