Bianca by Night
Bianca Ingrosso tar over legendariske Berns i Stockholm. Hun møter kjente personligheter og byr på overraskelser og livemusikk med et stort publikum i salen.
Bianca får søstrene Parnevik til å avsløre alt om hverandre. Steffo Törnquist og artisten Miriam Bryant kommer også. Bianka besøker Bingo Rimér.