Big Bet
Cha Moosik får vite at skattevesenet går til aksjon mot kasinobaren. Ahn Chiyoung blir tatt, men Moosik flykter til Filippinene. Etter å ha ankommet Filippinene taper Moosik alle pengene sine på et kasino, og låner penger fra Sanggu.
Cha Moosik slår seg sammen med Min Seokjun, og sammen går de inn i kasinobransjen. Han bestemmer seg først for å rydde opp i skatteproblemene, og møter Kang Minjung for å diskutere reduksjonen av tilleggsbøtene. Moosik blir bedt av Min Seokjun om å samle inn gjeld som går tilbake ti år, og drar til Korea for å bruke alle midler for å samle inn all gjelden.
Oh Seunghoon fra den koreanske avdelingen blir sendt ut av koreanske myndigheter, og ankommer Filippinene. Seunghoon møter sin partner, Mark, ved KEPG, og blir orientert om situasjonen på Filippinene. Samtidig drar Kim Kyungyoung på besøk til Moosik og tilstår et drap.