Realityserie som følger influenserparet Bingo Rimér og Julia Franzén. Et liv i sus og dus, men fremfor alt får vi ta del i deres varme og mildt sagt spesielle familieliv. Julia som levde et liv i luksus og glamour, har nå blitt kastet inn i dette bonusmammalivet med Bingo og hans barn, bonusbarn og ekskone. Samtidig bærer hun på en lengsel etter egne barn og har en egen karriere å tenke på.