Bizaardvark
Bestevennene Paige og Frankie tar videoblogg-verdenen med storm med den rare internettkanalen Bizaardvark. Når de når 10 000 abonnenter, inviteres de til å produsere videoene sine på innflytelsesrike Vuuugle Studios. I dette kule miljøet, og med hjelp av deres gamle venn og 12 år gamle agent Bernie, pluss Vuuugle-stjernene Dirk og Amelia, legger bestevennene ut på komiske eventyr i jakten på herredømme over blogosfæren.
Paige og Frankie er fra seg av glede når "Bizaardvark"-kanalen deres endelig når 10 000 abonnenter, og de inviteres til å produsere videoer på prestisjefulle "Vuuugle".
Paige og Frankie blir bedt om å lage en "Tegn ditt liv", et online-fenomen hvor folk snakker om livene sine mens de tegner på en tavle.
Når Frankie oppdager at Paige har tatt MMA-timer, bestemmer hun seg for å bli med på moroa. Bernie og Dirk oppdager at Amelia har en hemmelighet.