Black & Missing
Tidligere politibetjent Derrica Wilson og svigerinnen Natalie, sammen med en gjeng frivillige og private etterforskere, prøver å spore opp forsvunne afroamerikanere. Slike saker blir lite prioritert av politiet.
Derrica og Natalie Wilson belyser saker der et forutinntatt politi feilaktig kategoriserer forsvunne svarte kvinner og jenter som «rømlinger».
Derrica og Natalie ser nærmere på den følelsesmessige påkjenningen det er for familiene til de som er forsvunnet.