Black Cake
Sent på 1960-tallet forsvinner en rømt brud ved navn Covey i bølgene utenfor kysten av Jamaica. I nåtiden taper Eleanor Bennett kampen mot kreft og etterlater de to fremmedgjorte barna sine en flashdrive med aldri før fortalte historier om fortiden hennes.
Covey er alene i en ny by og besluttet på å starte et nytt liv – med en stjålet identitet.
Covey får en sjanse til å starte et nytt liv, men bare hvis hun gjør et enormt offer. I nåtiden blir Byron tvunget til å anerkjenne ulikhetene han står overfor på jobben, og Benny avslører årsakene til at hun har vært fremmedgjort fra familien sin i åtte år.
Byron og Benny er sjokkert når en fremmed dukker opp for å høre på Eleanors siste opptak.