Black Snow
In this gripping mystery series, Detective James Cormack (Travis Fimmel, Vikings & Dune: Prophecy) works to solve cold cases, uncovering long-buried secrets along the way.
Unfinished Business
When a time capsule is opened and a secret is unearthed, Detective James Cormack is put on the trail of a murderer from a 1994 case that was never solved.
Rumors spread around Ashford, and suspicion lands on Joe, Isabel's father; as Cormack interviews the time capsule kids, more secrets emerge.
Cormack investigates the link between Ezekiel's missing cousins. "The lost boys," and Isabel's murder as a new person comes forward with evidence.
Turner concludes that Billy's death was an accident, but Cormack suspects foul play and believes it's linked to the missing workers and Isabel's murder.
Cormack tries to track Anton down to question him, but he's disappeared, and when Cormack and Hazel discover that Kalana is also missing, they fear the worst.