Blade Runner: Black Lotus
Elles minner kommer strømmende tilbake og avslører sannheten om hva som skjedde i ørkenen. Imens legger politibetjent Davis sammen ledetrådene som vil føre henne til Black Lotus.
Elle planlegger sin hevn med Js hjelp, men politisjef Grant har mobilisert et stort letemannskap for å finne henne og rydde henne av veien.
I sin søken etter hevn bryter Elle seg inn i huset til sitt neste mål, der hun blir nødt til å ta et gissel. Politisjef Grant tilkaller forsterkninger.