Body of Proof
Den nye rettsmedisineren, dr. Megan Hunt, hjelper med etterforskningen av en død jogger, mens kollegene hennes prøver å venne seg til arbeidsmetodene hennes. Megan vil velge en perfekt bursdagsgave til sin datter.
Når et par blir funnet døde i en bil, finner Megans team bevis som fører etterforskningen i en sjokkerende retning. Peter ber Megan om å være snill med Lacey.
Megan finner overraskende ut at hun har en forbindelse til en kvinne som blir funnet død på et hotellrom og begynner å interessere seg for det som skjer rundt henne.
En hånd og en fot blir funnet i et smug. Lacey får filme Megan på jobb til et skoleprosjekt.
Curtis stiller spørsmålstegn ved Ethans interesse i etterforskningen av en vakker tvillings død, og Megan møter motstand når hun etterforsker en pasients død på sykehuset der hun jobbet.
En redaktør blir funnet død på herregården sin. Megan konfronterer en mistenkt under et sosialt arrangement hun er på sammen med sin mor, og Ethan overrasker Kate med sin positive holdning.