Boom Boom Bruno
It's a Man's World
Mens aspirant Mark blir kjent med sin nye makker, truer drapet på en dragdronning med å snu opp ned på livet til politimester Bruno Klöpel.
Tits, Trophies, and a Troupe of Queens
Bruno og Mark etterforsker drapet på Sugar Candy og avhører dragdronning Lady Lovelyn. Senere går Mark på en lovende første date.
Bruno og Mark fortsetter å jobbe med saken til tross for ordren om å la være. Senere blir Bruno og Mark uenige, og Mark tar en livsfarlig risiko.