Grensevakten Sverige
River av seg klærne
Tollen gjennomfører narkotikakontroll på en festtur med hundretalls ungdommer. To av guttene virker veldig nervøse. På Arlanda river en sint kvinne av seg klærne.
På Arlanda får Alex og Mimmi inn en gjenglemt veske som lukter død. Det virker som den inneholder noe som likner dyrebein. Hunden Dusty finner en pistol i en bilkontroll.
I Skåne stopper Stefan en fyllekjører. Når de kontrollerer bilen hans, finner de en stor mengde smuglergods. Alex utfordres til å finne cannabis hos en partygjeng.