Börje - The Journey of a Legend
Nytt hjem, nytt land og nytt lag. Det viser seg fort at Börje har en enorm språkbarriere å overvinne. Eieren av Toronto Maple Leafs stiller spørsmål ved om Börje var en god signering eller ikke.