Boss & Me
Xue Shanshan gjør sjefen sin, Feng Teng, en stor tjeneste. Senere sitter en ambisiøs Shanshan fast på jobb, og føler seg knust.
Shanshan får oppmuntring av en venn, noe som hjelper på selvtilliten. Uventet vekker hun oppmerksomheten til alle på kontoret, deriblant Feng Teng.
Feng Teng blir sint og sjalu når Shanshan har kontakt med Zheng Qi, som på sin side leker Kirsten Giftekniv. Shanshan drar på en babyshower.
Shanshan får panikk når Feng Teng nærmer seg henne. Shanshan og Zheng Qi blir et samtaletema på jobb. Du Fan og Shuangyi får seg en overraskelse.
Shanshan prøver å unngå Feng Teng. Zheng Qi og Feng Teng har en fortrolig samtale. Du Fan og Shuangyis hemmelighet blir avslørt ved et uhell.
Det går bra for Shanshan på jobb, men kjærlighetslivet går ikke så bra. På grunn av retningslinjer på kontoret må Shanshan kontakte Feng Teng.