Botched Bariatrics
Vi følger pasienter som har fått livet snudd på hodet etter en mislykket fedmeoperasjon og arbeidet til legene som hjelper dem med å få livet tilbake.
Holy Moly
AliceJean har fått seks navler etter en mislykket operasjon. Tobarnsmoren Simone trenger hjelp fordi hun kaster opp ukontrollert.
Christina kan ikke svelge fast føde etter en mislykket operasjon. Dr. Caplin hjelper en kvinne som har fått mage som en rumpesprekk etter bukplastikk.