Genialt!
Supersyn, superhørsel og superstyrke er ikke bare for mytologiske helter. Disse utrolige egenskapene er ekte - og, tro det eller ei, du har dem!
Vi zoomer til galaksens yttergrenser for å oppdage hva stjerner lages av, om det finnes utenomjordiske vesener og hvordan verdensrommet påvirker kroppen vår.
Hvem er sjefen over følelsene dine: du eller dem? Vi ser nærmere på følelser, hva du synes er dødsekkelt, og om latter virkelig er smittsomt.