Breath of Fire
Dokumentarserie som ser nærmere på Guru Jagats utvikling og avslører den sjokkerende hemmeligheten rundt historien om Kundalini Yoga.
Tidligere følgere diskuterer de sosiale forholdene som førte til fremveksten av Yogi Bhajans krets.
Den overdådige livsstilen Yogi Bhajan levde, er nå en luksus som Guru Jaget nyter godt av.