Kitty Walker vender hjem til California uten å ha hatt kontakt med moren sin på over 3 år. William Walker fører Sarah inn i familiebedriften.
Indiskresjoner fra fortiden til William Walker blir offentliggjort. Nora avslører at hun ikke er like naiv som familien trodde.