Buddi
Buddiene hopper, snurrer, glir – og fniser – seg gjennom sin magiske verden, hvor de lærer nye ting og gleder seg over å være venner.
Frø / Hull
Et uvanlig frø spirer overraskelser for Buddiene. Cini faller ned i et hull og er redd til han gjenforenes med vennene sine.
Det er veldig gøy med løv. Buddiene beskytter et egg som har falt ut av redet sitt, og får en søt ny venn.
Buddiene løser et mysterium om merkelige, spredte gjenstander. En diger labyrint fører både til frustrasjon og en fantastisk godbit.
Puna er redd for å hoppe ut i et svømmebasseng, men klarer allikevel å bli med på moroa. Buddiene får en god belønning etter å ha samarbeidet om å nå fram til litt frukt.