Built In Birmingham: Brady & The Blues
En røff dokumentarserie som følger Birmingham City Football Club gjennom 2024/25-sesongen etter oppkjøpet av NFL-ikonet Tom Brady og milliardæren Tom Wagner. Med ufiltrert tilgang til Brady, Wagner, laget og fansen, er dette en karakterdrevet serie forankret i byens unike kultur og drevet av historiene til de som er dypt investert i å bringe suksess til en av Englands tøffeste klubber.