Burning Love
Burning Love følger brannmannen Mark Orlando i jakten på kjærligheten. Denne komiserien er en parodi på datingserier og gir seerne plass på første rad for sjampanjeskåler, knuste hjerter, boblebad, hår-extensions og spraytans.