Cadernos Da Filipa
I dag har Filipa tips om å bruke rester! Vi skal lage en spinatgrateng med ris-bechamel, et bananbrød (med veldig modne bananer!) og en mettende suppe!
I dagens episode skal Filipa gjøre det lettvint! Hun lager nydelige Huevos Rancheros, en tradisjonell og saftig Bacalhau à Brás, og til dessert, en clafoutis med kirsebær.
I dag lager Filipa lunsj for venner og familie! Først en dessert, en nydelig Grand Gateaux, deretter havengel-pasta, og hovedretten er bakt brie i butterdeig. Veldig kjapt å lage, og enda raskere å spise!