Camp kulinaris
10 nye kjendiser flytter inn på Camp Kulinaris. Her skal de leve og bo sammen mens de drifter sin helt egne restaurant i regi av mesterkokk Kjartan Skjelde.
I dag er deltakernes første servering og det er like før restauranten fylles av over 30 sultne gjester. Frithjof har lyst til å bli en bedre leder, men ender opp med å forvirre gruppa.
Det er en ny uke på Camp Kulinaris og det betyr ny meny og ny restaurantsjef. Kjartan gir gruppen en vanskelig oppgave og en av deltakerne må dele dårlige nyheter med resten av gruppa.