Snoopys sommerleir
Etter å ha oppdaget at troppen deres står i fare for å gå i oppløsning, drar Snoopy og Beagle-speiderne ut i naturen for å få fortjenestemerkene sine. I mellomtiden nyter Charlie Brown og vennene sommeren på leir.