Cat vs Dog
I'm Afraid Of My Dog!
Juli og sønnen Braylen ønsker å bli kvitt frykten for vakthunden Ernie. Bug, en overvektig katt, plager visstnok Mushu, en blanding av malteser og puddel.
Ekspertene møter Terence og Unique, som er redde for katter og sliter med rottweileren Girly og katten Boo. Kan de hindre at paret gjør det slutt for tredje gang?
Jackson og Zoe treffer to katter som hater dagslys. Livredde katter lever i skap for å slippe unna kjempehundene de bor sammen med.
Jackson og Zoe blir kjent med Martis blodhundvalp, som trakasserer den hårløse nakenkatten hennes. Olga og Daryl er nyforlovet og prøver å få kattene til å trives sammen.