Chad Powers
Først ødela villstyringen Russ Holliday sin lovende fotballkarriere. Flere år senere prøver han å snike seg inn på det kriserammede South Georgia Catfish-laget, forkledd som unggutten Chad Powers.
Det er andre omgang mot Ole Miss, og Catfish ligger an til å tape. Chad og Ricky må finne på noe lurt fra sidelinja for å redde dagen.
Før bortekampen i Knoxville må Russ og Danny snike seg ut av hotellrommet og legge ut på et farlig oppdrag i fiendens leir.
Catfish har 5-0, Chad Powers er en superstjerne, og ESPN vil intervjue ham på College Gameday. Hva kan gå galt?
Sannheten om Chad Powers truer med å komme frem rett før sesongens viktigste kamp.