Charlie Hustle & the Matter of Pete Rose
The Longshot
Tre tiår etter å ha blitt suspendert på livstid for gambling, prøver den tidligere Cincinnati Reds-stjernen Pete Rose å få saken gjenopptatt.
Etter å ha lagt opp som den baseball-spilleren med flest antall slag, fører en gambling-skandale til at Rose blir utestengt fra sporten på livstid.
To tiår etter at han innrømte å ha gamblet på baseball, gjør Rose et siste forsøk på å få opphevet utestengelsen.