Chasing Glory: Road to Paris 2024
Dare to Dream
Det er 18 måneder igjen til OL i Paris, men planleggingen for Karsten Warholm og de fem andre utøverne er allerede i full gang.
Mastering Time
Karsten Warholm og de andre utøverne må perfeksjonere forberedelsene sine for å oppnå toppprestasjoner i Paris. Men først må de kvalifisere seg.