Chef Gone Wild
Jock Zonfrillo legger til grønne maur, rokkelever og mangrovemark på listen over matretter når han besøker et avsidesliggende aboriginersamfunn på Australias nordkyst.
Jock Zonfrillo må hanskes med griseblod, mose fra elven og elefantepler når han er i Yunnan-provinsen for å bli kjent med de unike mattradisjonene til daifolket.
Jock Zonfrillo legger til sjøs for å gjete flyvefisk, prøver sashimi av blekksprutsugekopper og smaker rå hjortelever når han opplever den barske naturen på øya Yakushima.