Chopped Next Gen
Skuespiller Liza Koshy leder denne konkurransen der modige, unge kokker står overfor noen av de vanskeligste og merkeligste ingrediensene i programmets historie. Trendsetterne skaper oppfinnsomme retter og imponerer dommerne med banebrytende teknikker.