Chosen
The Fact That Meteors Are Made of Glass Is Pretty Crazy!
Etter å ha mistet jobben på en lokal turistattraksjon slår Emma seg sammen med en gruppe ungdommer for å undersøke hemmelighetene bak et 17 år gammelt meteorittnedslag.
Just Think of Queen Margrethe
Til tross for morens innvendinger kontakter Emma biologilæreren og møter en illevarslende figur. Marie og Frederik holder et øye med Hans.
Emma er fortsatt rystet etter overfallet og leter etter bevis på at hun snakker sant. Marie og Elvis finner en mystisk plante i kjelleren til Hans.
Gjengen følger et signal til et forlatt sagbruk utenfor byen. Mads splitter Emma, Marie og Frederik.
Emma og Lukas samarbeider for å spore opp en mann fra sagbruket. Mads konfronterer administrerende direktør i Astraeus med mistankene sine.
Emma aksepterer opphavet sitt. Mads hjelper Astraeus med letingen etter Emma og Lukas. Frederik og Marie må velge side.