Chowder
Chowder S01 E07
Når Chowder uforvarende fyller en rett med gift, må Mung tilbringe en hektisk dag med å holde innbyggerne i Marsipan-byen unna den bedervede maten. / Lønningsdagen er alltid Schnitzels favorittdag.