Citadell
For åtte år siden ble Citadell, et uavhengig globalt spionbyrå, ødelagt av et nytt syndikat, Mantikora. Med sine minner slettet slipper eliteagentene Mason Kane (Richard Madden) og Nadia Singh (Priyanka Chopra Jonas) bare så vidt unna med livet i behold. Åtte år senere ber Masons tidligere kollega, Bernard Orlick (Stanley Tucci), om hjelp til å hindre at Mantikora etablerer en ny verdensorden.
I den storslåtte sesongavslutningen, med en av sine egne holdt som gissel av Mantikora, risikerer Kyle, Nadia og Carter alt for å redde dem og hindre Mantikora i å anskaffe atomvåpen. Idet heltene kjemper med atomtrusselen, blir identiteten til muldvarpen i Citadell avslørt, i likhet med den grufulle sannheten at alt de kjenner, er løgn.