Cold Hearted
Collateral Damage
Marinesoldaten James Glass trodde han hadde en perfekt familie. Men en eksplosjon på marinebasen avdekker et dystert mordplott.
Rebecca Simpson lever et liv i luksus, men lengter etter mer spenning. Hun inngår en affære som blir en negativ spiral som fører til sjalusi og mord.