Confidence Queen
Yi-rang, James og Gu-ho feller nok en skurk. Ut av det blå sier Gu-ho at han slutter som svindler og forlater teamet.
Spøkelsesslottet
Et maleri ser endelig dagens lys og skaper kaos på en auksjon. Samtidig sniker Yi-rang seg vekk alene og jager spor etter et fortrengt minne.
Etter et mareritt møter Gu-ho en uventet person. Forkvinne Lee hører om dr. Rachel, en viktig lege, og skygger James.
Seong-woo får vite Yi-rangs hemmelighet, så hun kommer med en sjokkerende kunngjøring. Med Gwang-sik tilbake får forkvinne Lee en siste sjanse.