Conjuring Kesha
Kesha utforsker sin kosmiske forbindelse med det overnaturlige på notorisk hjemsøkte steder. Popikonet tar med paranormale eksperter og kjendisvenner på en skremmende tur, hvor hun reiser dypt inn i mørkets hjerte.