Control
De tidligere kjærestene Natalia og Majka utforsker følelsene sine for å kunne forsones etter en uryddig fortid.
Blant neonlys og karaoke koser Majka og Natalia seg ute på byen i Warszawa. De kysser hverandre for første gang.
Majka og Natalia snakker sammen for første gang på flere år. Det bringer fram vonde minner fra bruddet.