Conviction - Murder In Suburbia
I denne episoden graver Louise dypere inn i en potensiell ny etterforskningslinje. Hun treffer en tidligere kriminaloverbetjent som sier at det kan være en kobling mellom Linda og en dømt dobbelmorder, Christopher Halliwell, som drepte to kvinner i Swindon-området. Linda kan også ha vært ett av ofrene hans.