Cornwall Air 999
Følg det ekstraordinære arbeidet til Cornwall Air Ambulance. Disse dedikerte pilotene og ambulansepersonellet setter livet på spill for å beskytte feriegjestene og lokalbefolkningen i Cornwall.
Ambulansepersonell behandler en motorsyklist med mulig brudd i bekkenet og alvorlige skader på venstre bein. En 87 år gammel kvinne har skåret høyrearmen på glasskår.
Ambulansepersonell må hjelpe en person i publikum på ærverdige Minack Theatre i Cornwall. En ferierende får behandling etter å ha blitt truffet av et padlebrett.
Tilreisende flokker til strendene, og ambulansepersonellet rykker ut til en mann som har fått problemer i havet. En mann i sekstiårene får hjerteinfarkt på en populær strand.
I Newquay har en mann fått hjertestans, men dårlig vær gjør at de ikke kan bruke helikopteret. En pasient har fått alvorlige skader på beinet på et avsidesliggende sted.