Med Thibaut Courtois
Serien er et portrett og viser Courtois’ innsats for å komme tilbake etter en skade han pådro seg før LaLiga. Vi blir med på en reise som viser tiden før operasjonen, alt han ofret for å komme tilbake, hverdagslivet sammen med Mishel og familien, og hans intense timeplan som tar for seg livet som forretningsmann og andre aktiviteter. En gjennomgang av hovedøyeblikkene i en suksessfull karriere.