Bekkens helter
Bekkens helter handler om Craig og de to vennene hans, Kelsey og J. P., som drar på oppdagelsesturer i forstadens utemmede villmark kjent som Bekken — en drømmeverden hvor barneflokker rår over fort bygget i trærne og sykkelramper.