Criminal Minds: Beyond Borders
Criminal Minds: Beyond Borders er en dramaserie om FBIs spesialavdeling som har som oppgave å oppklare forbrytelser og redde amerikanere i fare i utlandet. Det internasjonale responsteamet ledes av Jack Garrett, en veteran med 20 års erfaring fra byrået. Teamet inkluderer Clara Seger, Matthew Simmons, Russ “Monty” Montgomery og Mae Jarvis. Disse eksepsjonelle agentene er dedikert til å få amerikanske borgere trygt hjem ved å profilere og identifisere kriminelle i andre land.
Harvested
En amerikaner som deltar på en festival i Mumbai våkner opp med én nyre mindre, og vennen hans er borte. Det internasjonale responsteamets etterforskning synes å vise at UnSuben gjør mer enn å handle med organer på svartebørsen.
Det internasjonale responsteamet drar til Japan, der de bistår det lokale politiet i å etterforske en serie drap arrangert som selvmord. Mae prøver å overbevise Clara om å komme seg ut og nyte livet.
Det internasjonale responsteamet drar til Paris for å lete etter en UnSub som går etter amerikanere som bor der.
Det internasjonale responsteamet drar til Belize for å finne et par som forsvant på bryllupsreise i det som ser ut til å være en målrettet bortføring.